loading...

بررسی و معرفی انواع لوازم خانگی

بازدید : 26
پنجشنبه 26 اسفند 1400 زمان : 9:09

یکی از برندها خوشنام بازار لوازم خانگی ایران، برند دوو است. یخچال فریزر دوو، از جمله کالاهای خوش کیفیت این برند است

یخچال فریزرها در حاضر، در شکل، اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند. همچنین امکانات آن‌ها مدل به مدل تفاوت دارد. همه این موارد، به برند و شرکت سازنده ربط دارد. با وجود این تنوع، فرآیند خرید لوازم خانگی چالش برانگیز تر شده است و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند، محصولات یک برند شناخته شده را خریداری کنند.

یخچال فریزر دوو و انواع آن

یخچال فریزرهای محبوب و پرفروش بازار ایران، به طور کلی شامل سه دسته یخچال فریزر کمبی، یخچال فریزر ساید بای ساید و یخچال فریزر دوقلو می‌شوند. برند دوو، با درنظر گرفتن هر نوع سلیقه‌ای، تولید هر سه مدل را در دستور کار خود قرار داده است تا دست همه افراد با هر سیلقه‌ای برای خرید یخچال فریزر ایرانی باز باشد.

یخچال فریزر دوقلو دوو

مدل‌‌های دوقلو، از دو بدنه تشکیل شده‌اند که هرکدام کمپرسور خاص خود را دارند و معمولا در کنار یکدیگر نصب می‌شوند. این مدل از یخچال فریزرها بسیار جادار بوده و درکابین یخچال و فریزر آن‌ها تعداد زیادی کشو و طبقه وجود دارد. همین موضوع، باعث می‌شود تا بیشتر افراد به ویژه خانواده‌های پرجمعیت، به خرید یخچال فریزر دوقلو دوو علاقه بیشتری از خود نشان دهند.

ناگفته نماند که امکانات مناسبی مانند آبسردکن، هوم بار، یخساز و … نیز در این بیشتر این مدل‌ها دیده می‌شود.

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو

ظاهر مدرن و جذاب و همچنین امکانات بروز، از مهم‌ترین دلایل علاقه خانواده‌ها به خصوص عروس و دامادهای جوان به خرید یخچال فریزر ساید بای ساید دوو است. ظرفیت این مدل‌ها کمتر از سری دوقلو بوده اما این ظرفیت کمتر در اکثر اوقات مشکلی ایجاد نمی‌کند و برای مصرف روزانه و حتی بیشتر یک خانواده، پاسخگو است. امکاناتی چون آبسردکن، یخساز، هوم‌بار، محفظه انجماد سریع و … در بیشتر مدل‌های ساید تعبیه شده است.

یخچال فریزر کمبی دوو

یخچال فریزرهای کمبی، با نام‌های دیگری مانند فریزر بالا، فریزر پایین یا ۳۰ به ۷۰ نیز شناخته می‌شوند. در مدل‌های کمبی، دو کابین یخچال فریزر، در بالا و پایین بدنه قرار دارند. ظرفیت این مدل از یخچال فریزرها کمتر از سری دوقلو و ساید است. اما با این حال، یخچال فریزر کمبی دوو انتخاب مناسبی برای خانواده‌های کم جمعیت و افرادی است که حجم زیادی از مواد غذایی را در یخچال نگهداری نمی‌کنند.
البته در این میان، شرکت دوو، مدل‌هایی تحت عنوان عرض ۸۵ نیز تولید کرده است که ظرفیت بیشتری به نسبت سایر دوقلوها دارند و گزینه بهتری برای خرید یخچال فریزر دوقلو هستند.
ویژگی‌های یخچال فریزر دوو


ظرفیت مواد غذایی یخچال فریزر دوو

ظرفیت و جادار بودن یخچال، بعد از قیمت، اولین فاکتوری است که لازم است در خرید یخچال فریزر به آن توجه شود. انتخاب ظرفیت می‌بایست با توجه به تعداد افراد خانواده و همچنین نحوه استفاده از آن انتخاب شود.
به طور کلی، یخچال فریزرهای دوو، از نظر ظرفیت به ترتیب : دوقلو، ساید بای ساید و کمبی رتبه بندی می‌شوند. البته برخی از مدل‌های کمبی دوو مانند اولتیمو، ظرفیت زیادی دارد


سامانه سرمایش هوشمند Digital Cooling چه کاربردی دارد

این سامانه مجهز به سنسورهای کنترل دمایی است که دما را داخل و بیرون یخچال تشخیص داده و به سامانه کنترل دیجیتال منتقل می کند. این سامانه داده ها را تحلیل کرده و به کمپرسور منتقل می نماید. کمپرسور با عملکرد بهینه ، سرمایش مورد نیاز یخچال را تامین می کند. با استفاده از سامانه سرمایش هوشمند الکترونیک در یخچال دوو ، میوه و سبزیجات و مواد پروتئینی برای مدت طولانی تری تازه ، سالم و با طراوت می ماند.

سامانه یخساز اتوماتیک همراه با فیلتر تصفیه واقعی چه کاربردی دارد

انتقال یخساز به داخل درب در یخچال فریزر دوو موجب افزایش 10% فضای داخل فریزر شده است. علاوه بر این ، استفاده از دو مخزن ذخیره یخ با افزایش 50 درصدی ظرفیت ذخیره سازی ، هر زمان از شبانه روز خیالتان را از بابت ذخیره یخ آسوده خواهد کرد.

بو زدایی ، تصفیه هوا و پاکسازی با فیلتر سه لایه در یخچال دوو چیست

سامانه فیلترینگ بکار رفته در یخچال و فریزر دوو ، با حذف بوهای نامطبوع ، باکتری ها و آلاینده ها ، طعم و بوی طبیعی مواد غذایی را حفظ می کند.

آرامش و اطمینان با کاهش هزینه های خانواده با مدیریت هوشمند انرژی یخچال دوو چیست

نشان (25%) +A یخچال فریزر های دوو به معنای 25% مصرف کمتر نسبت به بهترین سطح مصرف یعنی A است و این به معنای کاهش هزینه های خانواده شماست.

قیمت یخچال فریزر دوو بالا است یا پایین ؟

به علت گرانی لوازم خانگی و محدودیت بودجه، بیشتر خانواده‌ها به ویژه عروس و دامادها، در انتخاب و خرید یخچال فریزر مناسب برای خود و جهیزیه، حساسیت زیادی به خرج می‌دهند. برند دوو، با تولید محصولات با کیفیت و ارائه امکانات و گارانتی مناسب، تلاش نموده است تا اعتماد خانواده‌ها را به خود جلب کند.
یخچال فریزر دوو، به عنوان یکی از محصولات پرفروش این برند، با وجود کیفیت ساخت بالا، ظاهر زیبا، امکانات و قابلیت‌های کاربردی، دیگر جای شکی باقی نمی‌گذارد.

در رابطه با قیمت یخچال دوو خوبه؟ لازم است بیان کنیم که این قیمت با توجه به مدل یخچال و ویژگی هایی که دارد دارای قیمت های متفاوتی می باشد اما در حالت کلی یخچال فریزر های دوو نسبت به برند های دیگر چون الجی و سامسونگ و … از قیمت متناسب تری برخوردار هستند . در بازار ایران می توانید یخچال دوو با قیمت 10 میلیون تومان ، 30 میلیون تومان ، 50 میلیون تومان و … نیز پیدا کنید این قیمت ها کاملا متنوع می باشد

خرید یخچال فریزر دوو در خوزستان

یکی از دغدغه‌های همیشگی خریداران، چگونگی حمل و نقل و سلامت کالا می‌باشد. طبیعتا فروشگاهی می‌تواند سلامت کالا را تضمین کند که سیستم حمل و نقل سازمان یافته و دقیقی داشته باشد. فروشگاه رادهوم تمام حساسیت‌ها و دغدغه‌های مصرف‌کننده را درک می‌کند و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا خریدی لذت بخش را برای همه کسانی که قصد خرید یخچال فریزر دوو در اهواز دارند را میسر کند.
فروشگاه اینترنتی رادهوم با به کارگیری پرسنلی مجرب و کارشناسان فروش با تجربه، بستری مطمئن را برای خرید لوازم خانگی در استان خوزستان از جمله خرید یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز و.. فراهم کرده است.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 609
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه