loading...

بررسی و معرفی انواع لوازم خانگی

بازدید : 36
پنجشنبه 26 اسفند 1400 زمان : 11:56

شاید گمان کنید با پرداخت هزینه بیشتر محصول بهتری هم گیرتان خواهد آمد. البته این امر در موارد زیادی ممکن است درست باشد، اما در مورد وسیله ایی چون یخچال فریزر چندان صحیح نیست. یخچال فریزرها از تنوع و امکانات و ویژگیهای متعدد و مختلفی بر خوردا هستند. ضروری است به اندازه کافی در مورد این محصول اطلاعاتی کسب کنید تا با آگاهی محصولی مناسب خود انتخاب نمایید. قبل از هر چیزی نیازها و شرایط خود را با دقت سنجیده، سپس محصولی متناسب با آن انتخاب کنید. ممکن است شما پول زیادی برای خرید یک یخچال عالی خرج کنید، اما وقتی در فضای آشپزخانه شما جا نشود و شما را دچار دردسر و مشکلاتی سازد، بی فایده خواهد بود. همچنین قابلیت هوشمندی یک یخچال فریزر برای خیلی از افراد مسن کاربرد چندانی نداشته و فقط یک هزینه اضافی را روی دست آنها می گذارد. بنابراین سعی کنید قبل از خرید اطلاعاتی درباره ویژگی ها و قابلیتهای به روز و کاربردی یخچال فریزها کسب کنید. سپس همه جوانب مربوط به خود را سنجیده و بر اساس آنها یخچالی متناسب با بودجه خود خریداری نمایید. قبل از تهیه یک یخچال کاربردی باید دو مولفه بسیار مهم را در نظر بگیرید: یک، ابعاد فضای آشپزخانه و محل قرار گیری یخچال و دو، عادات خرید.

برند تی سی ال، یکی از برندهای معتبر ایرانی است که به تولید لوازم خانگی مختلفی مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی، کولر و… پرداخته است. در میان محصولات تولیدی این شرکت، یخچال فریزر تی سی ال، جزو محصولات خوش ساخت و قیمت مناسب این برند است که طبق استانداردهای روز ساخته می‌شود.
در ادامه نگاهی به یخچال فریزر تی سی ال خواهیم انداخت.

چند نوع یخچال فریزر تی سی ال داریم

همانگونه که در ابتدا به آن اشاره شد، تی سی ال تلاش نموده است تا با بهره گیری از تکنولوزی‌های روز دنیا، مدل‌‌های مختلف یخچال فریزر را برای تمامی سلیقه‌ها تولید کند. از این رو، برند تی سی ال انواع یخچال فریزر ساید بای ساید، چهار درب، درب فرانسوی و کمبی را تولید می‌کند. در ایران و با توجه به محبوبیت بیشتر مدل‌های کمبی و ساید، تمرکز اصلی این برند بر تولید این دو مدل است.

یخچال فریزر ساید بای ساید تی سی ال

ساختار مدل‌های ساید بای ساید، بدین گونه است که دوکابین یخچال فریزر در یک بدنه واقع شده است. در این مدل از یخچال فریزرها، معمولا قسمت یخچال بزرگ‌تر از کابین فریزر است. طراحی فضای داخلی و بیرونی این مدل‌ها نیز شکیل‌تر از دیگر سری‌ها است. ساید بای ساید‌ها، به امکانات بسیار کاملی نیز مجهز شده‌اند و این موضوع، یکی از چند دلیلی است که بسیاری از خانواده خرید یخچال فریزر ساید بای ساید را انتخاب بهتری می‌دانند.
یخچال فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل S545، یکی از محبوب‌ترین سری یخچال فریزر های ساید است.

یخچال فریزر کمبی تی سی ال

طراحی و ساخت یخچال فریزر کمبی تی سی ال، همانند مدل‌های ساید است که دو کابین در یک بدنه قرار دارد اما با این تفاوت که فریزر در بالا و یخچال در پایین یا برعکس است. قیمت یخچال فریزر های کمبی بسیار مناسب‌تر از سایر مدل‌ها است. به همین علت است که بیشتر زوج‌های جوان، علاقه بیشتری به خرید یخچال فریزر کمبی دارند. یکی از خوش ساخت‌ترین یخچال‌‌ های کمبی برند تی سی ال، مدل S660 است.

چند ویژگی یخچال تی سی ال

همانطور که در قسمت قبلی نیز به این موضوع اشاره کردیم، یخچال فریزر tcl یکی از بی نظیرترین و مدرن ترین انواع یخچال فریزرهای موجود در بازار می باشد که از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار می باشد. از اصلی ترین مشخصات مربوط به یخچال فریزرهای برند tcl، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کمپرسور اینورتر مزیت یخچال فریزر تی سی ال

استفاده از فناوری اینورتر هوشمند در طراحی یخچال فریزر tcl، یکی از مهمترین مشخصات مربوط به این یخچال فریزرها می باشد. یخچال فریزرهای مذکور به صورت هوشمند تشخیص می دهند که در فصل تابستان و زمستان، تا چه اندازه وسایل موجود در یخچال را خنک نگه دارند که این امر سبب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

یخچال تی سی ال برفک نمی زند

از دیگر مشخصات مربوط به یخچال فریزرهای برند تی سی ال، می توان به سیستم بدون برفک آن اشاره کرد. این یخچال فریزرها با داشتن المنت های گرم کننده، سبب آب شدن برفک های یخچال فریزر شده و مانع از تجمع برفک و تشکیل یخ می شوند.

AAT

شما می توانید به کمک سیستم مذکور در یخچال فریزر خود، میزان یون های منفی تشکیل شده در یخچال فریزر را به 1200 سانتی متر مکعب رسانده و از این طریق تمام میکروب های موجود را از بین ببرید.

مواد غذایی تازه با یخچال تی سی ال

اگر دوست دارید تا همیشه سبزی و میوه های تازه ای را مورد استفاده قرار دهید، پیشنهاد می کنیم که حتما خرید یخچال فریزرهای برند تی سی ال را در اولویت های خود قرار دهید.

از دیگر اصلی ترین مشخصات مربوط به یخچال فریزر tcl می توان به موارد زیر اشاره کرد:

انرژی A

یخچال فریزرهای برند tcl به گونه ای طراحی شده اند که با کمترین میزان مصرف انرژی، می توانند بیشترین کارایی را برای شما به ارمغان آورند.

انجماد سریع

از دیگر مهمترین مشخصات مربوط به یخچال فریزرهای برند tcl، می توان به سیستم انجماد سریع اشاره کرد که این امر سبب می شود مواد غذایی مدنظرتان، در زمان کمتری منجمد شده و ارزش غذایی خود را حفظ کند.
فناوری گردش هوای چندگانه

یخچال فریزرهای برند تی سی ال با داشتن سنسورهای هوشمند، دائما در حال کنترل دمای مربوط به یخچال هستند و سعی دارند تا هوای خنک را به شکل یکسان در میان طبقات یخچال به گردش درآورند.

قیمت یخچال فریزر تی سی ال

تی سی ال، با تکیه بر ارزش‌های خود یعنی خلاقیت، استحکام، اطمینان و قراردادن کاربران به عنوان محوریت کار خود، به تولید انواع لوازم خانگی پرداخته است. یکی از با کیفیت‌ترین و بروزترین محصولات این برند، یخچال فریزر است که هم امکانات بسیار خوبی دارد و هم از قیمت مناسبی برخوردارند.
به همین علت و با وجود گرانی لوازم خانگی، بسیاری از افراد برای تعویض یخچال فریزر خود و یا حتی خرید جهیزیه برای شروع زندگی، یخچال فریزر تی سی ال را ترجیح می‌دهند.

آیا کیفیت یخچال تی سی ال خوبه ؟

در هنگام خرید یخچال فریزر، زمانی که افراد محصولات تی سی ال را در کنار برندهای معروفی چون جی پلاس یا دوو می‌بینند، ممکن است از خود بپرسند که «آیا یخچال فریزر تی سی ال خوب است؟» در جواب می‌توان گفت با توجه به همکاری مهندسین تی سی ال و نمایندگی ایران، طبیعتا تولیدات این برند از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و علت قیمت مناسب محصولات این شرکت به ویژه یخچال فریزر، توجه تی سی ال به توان خرید همه اقشار جامعه است.

تاریخچه تی سی ال

شرکت TCL یک شرکت چند ملیتی چینی است که در سال 1981 تاسیس شد. دفتر مرکزی این برند، در هویژو چین قرار دارد.
این برند ابتدا توسط یک شرکت آمریکایی فرانسوی به ثبت رسید و با نام TTK فعالیت خود را آغاز کرد؛ اما بعدها یک شرکت چینی آن را خریداری کرد.

برند TCL در طول سال‌ها فعالیت خود، همیشه روند رو به رشد و موفقیت‌آمیزی را سپری کرده است.
تی سی ال فعالیت خود را با تولید ضبط صوت آغاز کرد اما بعد از مدتی محصولات بیشتری را به مجموعه خود اضافه کرد. امروزه تی سی ال به تولید تلفن، تلویزیون، موبایل، یخچال، ‌ماشین لباسشویی، سیستم‌های تهویه مطبوع، لوازم خانگی کوچک و پنل LCD/LED پرداخت. تی سی ال محصولات متنوعی را در سبد خود دارد اما در ایران، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و تلویزیون های آن به نسبت سایر محصولات این برند پرفروش‌تر هستند.

شعار کنونی شرکت تی سی ال "زندگی خلاق" می‌باشد. البته این تنها یک شعار نیست؛ TCL تمام تخصص و امکانات خود را برای ارائه محصولاتی خلاقانه، ارزش محور، مستحکم و قابل اطمینان به کار گرفته است.
قیمت محصولات تی سی ال شاید با سایر برندها برابری کند، اما بی‌شک کیفیت محصولات این برند کم‌نظیر است.

فروشگاه اینترنتی رادهوم

یکی از دغدغه‌های همیشگی خریداران، چگونگی حمل و نقل و سلامت کالا می‌باشد. طبیعتا فروشگاهی می‌تواند سلامت کالا را تضمین کند که سیستم حمل و نقل سازمان یافته و دقیقی داشته باشد. فروشگاه رادهوم تمام حساسیت‌ها و دغدغه‌های مصرف‌کننده را درک می‌کند و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا خریدی لذت بخش را برای همه کسانی که قصد خرید یخچال فریزر تی سی ال در اهواز دارند را میسر کند.

فروشگاه اینترنتی رادهوم با به کارگیری پرسنلی مجرب و کارشناسان فروش با تجربه، بستری مطمئن را برای خرید لوازم خانگی تی سی ال در استان خوزستان از جمله خرید یخچال فریزر، خرید تلویزیون، خرید ماشین لباسشویی را فراهم کرده است.
همچنین وجود مدل‌های متنوع از محصولات تی سی ال در فروشگاه رادهوم، فرآیند انتخاب را برای مشتریان عزیز بسیار ساده کرده است.

واحد لجستیک رادهوم، ارسال سفارش و پخش لوازم خانگی به کلیه شهرها و روستاهای استان خوزستان از جمله ‌اهواز، ماهشهر، شوشتر، اندیمشک، امیدیه، ایذه، دزفول، بهبهان و آبادان را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد.

برای مشاهده انواع مختلف یخچال فریزر تی سی ال، از طریق لینک زیر به اقدام کنید :

https://www.radhome.co/Category/115/10082/یخچال-فریزر

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 611
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه