loading...

بررسی و معرفی انواع لوازم خانگی

بازدید : 82
پنجشنبه 19 اسفند 1400 زمان : 9:24

در حال حاضر و با وجود دسترسی همه افراد جامعه به اینترنت، بسیاری از شرکت‌ها و فروشگاه‌ها در سراسر ایران، تصمیم گرفتند تا از این فرصت استفاده کرده و پا به عرصه فروش اینترنتی محصولات خود بگذارند تا هرفرد بتواند با هر بودجه‌ای و در هر مکانی، کالای مورد نیاز خود را خریداری نماید.

با وجود اینکه در بیشتر شهرها و استان‌‌های کشور، کسب و کارها به راه اندازی سایت و فراهم نمودن بستر آنلاین برای خرید انواع محصولات به ویژه لوازم خانگی روی آوردند، اما جای خالی یک فروشگاه تخصصی لوازم خانگی در استان خوزستان همواره حس می‌شد. به همین علت، " گروه تجارت ایده رحمانی راد" با تجربه ۲۰ ساله خود در عرصه پخش لوازم خانگی، تصمیم گرفت تا با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی، فرآیند خرید لوازم خانگی در خوزستان را برای مردم شریف این استان تسهیل کند

انواع كالاهاي فروشگاه اينترنتي رادهوم

در بخش قبل، به اين موضوع اشاره نموديم كه رادهوم سبدكالايي متنوعي را آماده نموده است. در ادامه به برخي از ان‌ها اشاره مي‌كنيم.

خريد يخچال فريزر فروشگاه اينترنتي رادهوم

آشپزخانه بدون يخچال فريزر كامل نيست. بعد از اجاق گاز كه براي پخت غذا به آن نيازمنديم، هيچ وسيله‌اي به اندازه يخچال فريزر اهميت ندارد. يخچال فريزر مواد غذايي را در شكل مناسب مي‌چيند، دماي مورد نياز آن را تامين مي‌كند و از همه مهم‌تر، آن‌ها را در دسترس ما قرار مي‌دهد تا هر زمان كه نياز داشتيم، بدون اينكه لازم باشد براي خريد آن اقدام كنيم، از قبل در كشو يا طبقات آن ذخيره كنيم. انواع يخچال فريزر شامل يخچال فريزر كمبي، يخچال فريزر دوقلو و يخچال فريزر سايد باي سايد و هتلي مي‌شود كه در رادهوم مي‌توانيد مدل‌‌هاي مختلف از برندهاي متنوع ايراني را بررسي و مشاهده كنيد.

خريد تلويزيون فروشگاه اينترنتي رادهوم

يكي از متنوع‌ترين لوازم خانگي، تلويزيون است. تلويزيون ها به قدري در زندگي ما نقش دارند كه در دورهمي‌هاي خانوادگي و حتي اوقات تنهايي، آن را فراموش نمي‌كنيم. تلويزيون ها از نظر صفحه نمايش به Full HD، HD و 4K تقسيم مي‌شوند. همچنين از نظر اتصال به اينترنت و وجود سيستم عامل، شامل هوشمند و غير هوشمند مي‌شوند.

در فروشگاه اينترنتي رادهوم، مي‌توانيد انواع تلويزيون هوشمند و غير هوشمند را ببينيد، نقد و بررسي‌‌‌ها را بخوانيد و با بهترين قيمت خريداري كنيد.



https://www.radhome.co/Category/122/0/تلويزيون

خريد ماشين لباسشويي فروشگاه اينترنتي رادهوم

احتمالا هيچكس دوست ندارد لباس‌هايش را با دست بشويد. در اين زندگي‌هاي پر از مشغله، كمتر كسي وقت دارد لباس‌هايش را با دست بشويد، بچكاند و خشك كند. به همين علت، بعد از يخچال فريزر ، ماشين لباسشويي يكي از اولين اولويت‌هاي خريد يخچال فريزر براي خانواده‌ها و همچنين جهيزيه است. پركاربردترين نوع لباسشويي شامل دوقلو و لباسشويي اتوماتيك درب از جلو مي‌شود. فروشگاه رادهوم، براي مردم استان خوزستان و ديگر شهرها، بستري مناسب براي خريد انواع لوازم خانگي به ويژه لباسشويي را آماده كرده است. از طريق لينك زير مي‌توانيد به صفحه خريد لباسشويي وارد شويد :



https://www.radhome.co/Category/119/0/ماشين-لباسشويي

خريد ماشين ظرفشويي فروشگاه اينترنتي رادهوم

داستان شستن ظرف‌ها نيز همانند داستان لباسشويي است. احتمالا هيچكس علاقه‌اي ندارد هرروز ظروف و قاشق چنگال‌ها را بشويد. ماشين‌هاي ظرفشويي به همين علت به بازار آمدند. اين دستگا‌ه‌‌ها خود ظرف‌ها را مي‌شويند و خشك مي‌كنند. ظرفشويي‌ ها خود انواع مختلفي دارند كه شامل ماشين ظرفشويي مبله،ماشين ظرفشويي توكار،ماشين ظرفشويي روميزي مي‌شود.

در رادهوم مي توانيد از منوي بالاي سايت، شستشو و نظافت و سپس ظرفشويي را انتخاب كرده و مدل‌ها را بررسي كنيد.

خريد اجاق گاز در فروشگاه رادهوم

وسيله‌اي به اندازه اجاق گاز، معروف و شناخته شده نيست. اين وسيله بسيار مهم و حياتي، از ديرباز عضو خانه و آشپزخانه ما و مادربزرگ‌ها بوده است. اما امروزه اين وسايل از آن شكل ساده خود فاصله گرفته و حتي داراي فر نيز هستند.

فروشگاه اينترنتي رادهوم، با در نظر گرفتن تمامي سلايق و نيازها، انواع اجاق گاز شامل اجاق گاز فردار را در سبد كالايي خود قرار داده است.


تنوع بي نظير برندها در فروشگاه اينترنتي رادهوم

وجود برندهاي پيشرو و مطرح ايراني نظير دوو و جي پلاس، انتخاب براي خريد لوازمي همچون يخچال فريزر ماشين لباسشويي ماشين ظرفشويي تلويزيون و اسپيكر را ساده نموده است.

برند خوشنام هيماليا سبد كاملي از محصولات از جمله يخچال فريزر، ماشين لباسشويي، ماشين ظرفشويي، اجاق گاز و تلويزيون را فراهم كرده است كه انواع آنها در سايت رادهوم موجود هستند.

يكي از قديمي‌ترين برندهاي ايراني، برند پارس است با معروف‌ترين محصول خود يعني يخچال فريزر پارس حضور دارد.

يكي ديگر از برندهاي شناخته‌شده موجود در رادهوم، برند آيوا مي‌باشد.

يكي از شيك‌ترين برندهاي ايراني، برند ديپوينت است. تنها توليد اين برند يخچال فريزر ديپوينت است.

محصولات رادهوم تنها به كالاهاي بزرگ و اساسي محدود نمي‌شود؛ برند توليپس با محصولات متنوع و كاربردي همچون جاروبرقي توليپس، پنكه برقي توليپس، چاي ساز توليپس، آون توستر توليپس، پلوپز توليپس و آبميوه گيري توليپس فروشگاه رادهوم را تكميل كرده است.

از آنجا كه فروشگاه رادهوم براي همه افراد و با هر ميزان بودجه‌اي مي‌باشد، محصولات اقتصادي برند بست را در مجموعه خود دارد. اين محصولات شامل يخچال فريزر بست، ماشين لباسشويي بست، تلويزيون بست، اجاق گاز بست و جاروبرقي بست مي‌شوند.

از ديگر برندهاي موجود در فروشگاه رادهوم، مي‌توان به برند جانتك اشاره داشت. محصولات اين برند شامل چرخ خياطي جانتك، بخارشوي جانتك و سماور برقي جانتك مي‌شوند.

در كنار اين برندها، محصولات دو برند به روز ايكس ويژن و تي سي ال نيز در فروشگاه اينترنتي رادهوم، قابل مشاهده هستند.

خريد لوازم خانگي در خوزستان

فروشگاه اينترنتي رادهوم با به كارگيري پرسنلي مجرب و كارشناسان فروش با تجربه، بستري مطمئن براي خريد آنلاين لوازم خانگي در خوزستان از جمله ماشين لباسشويي، يخچال فريزر، اجاق گاز، ماشين ظرفشويي و تلويزيون را فراهم كرده است.

واحد لجستيك رادهوم امكان ارسال سفارش به كليه شهرها و روستاهاي استان خوزستان از جمله ‌اهواز، ماهشهر، شوشتر، انديمشك، اميديه، ايذه، دزفول، بهبهان و آبادان را در سريع‌ترين زمان ممكن انجام مي‌دهد.

رادهوم، همچنين آمادگي ارسال و پخش لوازم خانگي، به ديگر شهرها و استان‌هاي جنوبي كشور، چون چهارمحال و بختياري، ايلام، لرستان، كهگيلويه و بوير احمد، ياسوج، شهركرد، دهدشت، گچساران، خرم آباد، دره شهر، مهران، بروجرد را دارا مي‌باشد

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 613
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه