loading...

بررسی و معرفی انواع لوازم خانگی

بازدید : 19
پنجشنبه 26 اسفند 1400 زمان : 10:25

مروزه خریداران دامنه وسیع و رو به رشدی از رنگ و سبک , واحد های طراحی هوشمند که برای جلوه بخشیدن به آشپزخانه شما طراحی شده اند و طیف وسیعی از ویژگی های هوشمند شامل ویژگی هایی که آشپزخانه شما را به یک مرکز سرگرمی تبدیل میکنند دسترسی دارند .

اما این نوآوری های جدید در یخچال فریزرها با یک واقعیت دلهره آور همراه است : پیدا کردن یک مدل مناسب که با نیازها و بودجه شما متناسب باشد کار آسانی نخواهد بود . خوشبختانه شما به جای مناسبی آمده اید , یک مرور سودمند که برای کمک به شما برای محدود کردن گزینه های بی شمار و بخشیدن اعتماد به نفس اینکه یخچال فریزری که برای منزل خود انتخاب می کنید سودمندترین و مناسب ترین یخچال فریزر ممکن برای شماست طراحی شده است .

برند بست ساخت کجاست

اگر بخواهیم نگاهی به تاریخچه برند بست انداخته و شما را با این شرکت آشنا کنیم باید گفت که این شرکت یکی از برندهای لوازم خانگی محسوب می‌شود که در زیر مجموعه گروه صنعتی انتخاب فعالیت خود را آغاز کرده است.

در واقع گروه صنعتی انتخاب الکترونیک تلاش کرده تا در طبقه بندی‌های مختلف برندهای گوناگونی را با وجود آورده و سهم قابل توجهی از بازار کسب کند.

این شرکت در حوزه طراحی و تولید لوازم خانگی نیز برند بست را به وجود آورده و این امکان را فراهم کرده تا افراد بتوانند در این طبقه بندی محصولاتی چون یخچال فریزر بست Bost، تلویزیون، جاروبرقی و… را خریداری کرده و از این دسته از محصولات به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. همچنین لازم به ذکر است که این شرکت در سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز کرد و از آن زمان تا به امروز آمار فروش فوق العاده‌ای را به ثبت رسانده است.

بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، کارخانه تولید لوازم خانگی بست در شهر اصفهان و در شهرک صنعتی مورچه خورت قرار دارد. شهرک صنعتی مورچه خورت، شهرکی است که شرکت اسنوا نیز در آن کارخانه داشته و اقدام به تولید لوازم خانگی می‌کند.

این شرکت با بهره گیری از تخصص جوانان ایرانی تلاش کرده تا محصولاتی چون یخچال، یخچال فریزر بست، مایکروفر، تلویزیون، جاروبرقی، اجاق گاز …و را طراحی، تولید و به بازار عرضه کند.

ظرفیت نگهداری مواد غذایی در یخچال بست

بست دو یخچال فریزر 24 فوت و 14 فوت را تولید و به بازار عرضه کرده است. یخچال فریزر 14 فوت مناسب آشپزخانه‌های کوچک، شرکت‌ها و خانواده‌های کم جمعیت است. یخچال فریزر 24 فوتی بست که بسیار محصول پرفروش و محبوبی محسوب می‌شود، برای خانواده‌های با جمعیت متوسط مناسب است.

آیا کمپرسور یخچال بست ایرانی است

کمپرسور یا موتور، یکی از قطعات بسیار مهم و تعیین کننده در یخچال فریزر است. نسل جدید کمپرسورهای HE در این مدل تعبیه شده است. این مدل از کمپرسورها بسیار قدرتمند بوده و عملکرد آن ها به گونه ای می‌باشد که علاوه بر بازدهی بیشتر، خرابی کمتری نسبت به نسل پیشین خود دارند؛ علاوه بر این صدای آنها بسیار کمتر و نامحسوس است.

یکی از عوامل تاثیر گذار بر عملکرد کمپرسور یخچال فریزر، آب و هوا می‌باشد. بهتر است کسانی که قصد خرید یخچال فریزر در خوزستان یا سایر استان‌های گرم را دارند، آب و هوا و کمپرسور مناسب را در نظر بگیرند.

آبریز و آبسردکن

وجود آبسردکن برای بسیاری از افراد فاکتور مهمی محسوب می‌شود. یکی از دلایل اصلی زیاد باز و بسته شدن درب یخچال، نوشیدن آب است. آبسردکن از باز و بسته شدن در یخچال جلوگیری می‌کند و مانع از اتلاف انرژی می‌شود. یخچال فریزر کمبی 24 فوت بست مدل BRB10-240، از جمله یخچال فریزرهای دارای آبسردکن می‌باشد

سرمایش دوگانه

سیستم خنک کننده دوگانه ( Twin cooling)، از دیگر قابلیت‌های کاربردی این محصول می‌باشد. وجود دو کانال سرمایشی مجزا در این دستگاه، قدرت خنک‌کنندگی آن را به طور چشمگیری افزایش می‌دهد. جداکردن سیستم‌های خنک‌کننده یخچال و فریزر، باعث می‌شود تا هوا بین این دو محفظه در جریان نباشد و بوی غذاهای داخل یخچال بر طعم و مزه مواد غذایی داخل فریزر اثر نگذارد.

یخچال فریزر بست

به طور کلی یخچال فریزر ها 3 نمونه هستند که شامل یخچال فریزر دوقلو، یخچال فریزر ساید بای ساید و یخچال فریزر کمبی می‌شوند.

گارانتی یخچال فریزر Bost

اگر قصد خرید لوازم الکترونیکی را دارید، پیشنهاد ما این است که به عنوان یک پارامتر مهم و حائز اهمیت حتماً به بررسی گارانتی و خدمات پس از فروش این دسته از محصولات پرداخته و با دید کاملی در رابطه با این مسئله اقدام به خرید محصولات مورد نظرتان کنید.

در همین راستا اگر بخواهیم گارانتی و خدمات پس از فروش یخچال بست را به شما معرفی کنیم باید به این نکته توجه داشته باشید که محصولات این شرکت با گارانتی ۲۴ ماهه انتخاب سرویس حامی به بازار عرضه شده اند و شما می‌توانید پس از خرید یخچال فریزر بست تا ۲۴ ماه از گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت استفاده کرده و هر زمان که با مشکل خاصی مواجه شدید به سراغ نمایندگی‌های پس از فروش این برند در سراسر کشور بروید.

وجود گارانتی طولانی مدت در کنار خدمات پس از فروش مختلف و متنوع باعث شده تا افراد بسیار زیادی با اعتماد به این شرکت اقدام به خرید محصولات شرکت بست کرده و به بهترین شکل ممکن از این محصولات استفاده کنند.

در واقع اگر قیمت یخچال بست و خدمات پس از فروش این محصول را با سایر برندهای مشابه مقایسه کنید متوجه اقتصادی بودن محصولات این شرکت و خدمات پیشرفته این برند خواهید شد.

قیمت یخچال فریزر بست

با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی، در بعضی موارد، قیمت نسبت به کیفیت محصولات اهمیت بیشتری پیدا کرده است. محصول مناسب، محصولی است که هر دوی آنها یعنی قیمت و کیفیت را به طور همزمان ارائه دهد. یخچال فریزرهای بست، علاوه بر کیفیت رضایت‌بخشی که دارند، از قیمت مناسب نیز برخوردار هستند. قیمت یخچال فریزرهای کمبی بست، با وجود امکانات مناسب و کیفیت ساخت رضایت بخش، کمتر از سایر مدل‌های کمبی موجود در بازار است.

یخچال فریزر بست چه کیفیتی دارد

بست یکی از برندهای اقتصادی در زمینه لوازم خانگی محسوب می‌شود. معمولا بسیاری از افراد هنگام خرید محصولات این برند مانند یخچال فریزر می‌پرسند «آیا یخچال فریزر بست خوب است؟» در پاسخ به این پرسش می‌توان گفت که رسالت شرکت بست بر این بوده است که همه اقشار جامعه توانایی خرید یخچال فریزری با کیفیت را داشته باشند. به همین علت که یخچال فریزرهای این برند، از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

فروشگاه اینترنتی رادهوم

یکی از دغدغه‌های همیشگی خریداران، چگونگی حمل و نقل و سلامت کالا می‌باشد. طبیعتا فروشگاهی می‌تواند سلامت کالا را تضمین کند که سیستم حمل و نقل سازمان یافته و دقیقی داشته باشد. فروشگاه رادهوم تمام حساسیت‌ها و دغدغه‌های مصرف‌کننده را درک می‌کند و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا خریدی لذت بخش را برای همه کسانی که قصد خرید یخچال فریزر بست در اهواز دارند را میسر کند.

فروشگاه اینترنتی رادهوم با به کارگیری پرسنلی مجرب و کارشناسان فروش با تجربه، بستری مطمئن را برای خرید لوازم خانگی بست در استان خوزستان از جمله خرید یخچال فریزر، خرید تلویزیون، خرید ماشین لباسشویی، خرید اجاق گاز و خرید جاروبرقی فراهم کرده است.

همچنین وجود مدل‌های متنوع از محصولات بست در فروشگاه رادهوم، فرآیند انتخاب را برای مشتریان عزیز بسیار ساده کرده است.

واحد لجستیک رادهوم امکان ارسال سفارش به کلیه شهرها و روستاهای استان خوزستان از جمله ‌اهواز، ماهشهر، شوشتر، اندیمشک، امیدیه، ایذه، دزفول، بهبهان و آبادان را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد.

سایر محصولات بست

برند بست علاوه بر تلویزیون، سایر لوازم خانگی از جمله لوازم پخت و پز، لوازم شستشو و نظافت و ... را نیز در سبد کالایی خود در نظر گرفته است.

هموطنان عزیز می‌توانند جهت خرید سایر محصولات برند بست، از طریق لینک‌ زیر، اقدام به خرید یخچال فریزر بست نمایند :

https://www.radhome.co/Category/115/10080/یخچال-فریزر




نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 21
  • بازدید کلی : 617
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه